NRV FORUM forum index NRV FORUM
Forum Nederlandse Rotsplanten Vereniging

FAQFAQ   ZoekenZoeken     GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel      InloggenInloggen 

Actueel houden van het forum

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    NRV FORUM forum index -> NRV algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
e_bennink

BerichtGeplaatst: Zo Jul 25, 2010 10:30 am    Onderwerp: Actueel houden van het forum Reageer met quote

Ik vind het erg jammer dat er niks met dit forum gedaan wordt. Het zou zo fijn zijn als je als beginnende rotsplantenfan hier info kunt zoeken en ervaringen kunt uitwisselen.
Helaas weet ik veel te weinig ervan om te reageren op vragen.
Is er niemand die dit wel wil en kan?????
Als we allemaal hier vaker komen dan kan dit forum echt wel tot leven komen.

Groetjes
Eke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
c_vankapel

BerichtGeplaatst: Ma Aug 02, 2010 9:00 pm    Onderwerp: Actueel houden van het forum Reageer met quote

Dag Eke,

Je hebt wel een beetje gelijk met je opmerking, dat is eerder door o.a. ondergetekende hier al eens opgemerkt.
Er zijn tijdens de afgelopen algemene ledenvergadering afspraken gemaakt en inmiddels zijn de eerste schreden gezet om de site en daar hoort naar mijn mening het forum bij, te updaten. Ik zal m'n best doen om het forum regelmatig bij te houden. Een forum is per slot van rekening een media om op eenvoudige wijze aan specifieke informatie te komen. Maar dan moet het wel uitgelezen worden.
Ik weet ook (nog) te weinig om op gedetailleerde vragen antwoord te kunnen geven. Ik wil me er wel voor inzetten om vragen, waar ik zelf geen antwoord op weet, aan andere voor te leggen en vervolgens hier te beantwoorden.

CorvK
Naar boven
e_bennink

BerichtGeplaatst: Di Aug 03, 2010 12:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als meerdere mensen proberen te reageren op vragen is het makkelijker bij te houden en het is goed om toch een soort verenigingsband te creeeren.
Als een forum levendig is heb je ook kans dat meer mensen misschien de algemene jaarvergadering en andere aktiviteiten gaan bezoeken doordat je nieuwsgierig wordt naar de mens achter een naam.

Hartelijk dank voor de moeite die je neemt door te reageren.
Eke
Naar boven
e_bennink

BerichtGeplaatst: Di Aug 03, 2010 8:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nog even een vraagje/opmerking.
Kunnen we hier ook foto's plaatsen? Misschien is het leuk als we ook dat kunnen delen. Ik weet niet of die mogelijkheid in dit forum aanwezig is. Denk dat er bepaalde instellingen omgezet moeten worden, maar dat kan alleen de moderator denk ik.
(Onderaan staat een kopje Opties en daaronder staan een aantal functie die op uit staan. Misschien als die op aan gezet worden dat we fotos kunnen plaatsen????)
Naar boven
c_vankapel

BerichtGeplaatst: Di Aug 03, 2010 9:46 pm    Onderwerp: Foto plaatsen. Reageer met quote

Eke,

Zo te lezen weet jij meer van computers dan ik. Als je daar goed in bent, we kunnen nog wel iemand gebruiken.

Zal bij onze moderator eens navragen of het plaatsen van een foto tot de mogelijkheden kan (gaan) behoren. Je hoort van me.

CorvK
Naar boven
e_bennink

BerichtGeplaatst: Wo Aug 04, 2010 12:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet wel wat van computers hoor, maar hoe iets ingesteld moet staan zodat je fotos kunt plaatsen niet echt. Heeft dacht ik iets met html of zo te maken, maar vraag met niet wat.

Ik wacht rustig je antwoord af.
Welterusten
Naar boven
h_mol

BerichtGeplaatst: Vr Aug 06, 2010 2:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Eke,

Als je vragen hebt kan je ook terecht op mijn website:

www.rotstuinenenalpieneplanten.nl

Ik heb het idee dat deze vaker bezocht wordt dan dit forum.
Heb zelf ook een tijdje een forumsite gehad maar mensen schijnen al deze forums een beetje beu te worden. Ben er daarom mee gestopt.
Mijn website heeft wel een educatieve waarde en vragen staat nog steeds vrij.

Groeten,

Hans
e_bennink

BerichtGeplaatst: Vr Aug 06, 2010 3:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hartelijk dank voor je tip. Ik heb al stiekem ff snel gekeken, maar er staat zoveel op, dat ik dat uitgebreid moet gaan bestuderen.
Erg leuk wat ik zo zag en denk dat er veel nuttige tips voor mij in staan. Ik ga jouw site ook goed in de gaten houden.

Met vr.gr
Eke
Naar boven
h_mol

BerichtGeplaatst: Vr Aug 06, 2010 7:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Prima hoor! er gaat nog veel meer op komen. Het wordt echt een interactieve website. Dit laat niet weg dat het jammer is dat er bijna niemand gebruik maakt van dit forum.

In ieder geval veel plezier op mijn website.

Hans
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    NRV FORUM forum index -> NRV algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls